Lopott képet használ a kormánypropaganda
2018. december 16. írta: Dián Ákos

Lopott képet használ a kormánypropaganda

avagy, ez nem origo, ez a tolvajok célkeresztje

borito.jpg

Gondolom a blogom olvasói közül páran észrevették, hogy mindig saját készítésű képeket használok. Imádok fotózni, és szerencsére van egy jó középkategóriás kamerám. Ezzel szoktam tüntetni, mert gyakorlásnak tökéletes a terep, a képek pedig illusztrációként is jól jönnek. December 8.-án, a szakszervezetek által szervezett tüntetésen is így volt. Álmomban sem gondoltam volna, mi lesz az ott készült fotóim sorsa.

De menjünk csak szép sorjában. Kint egy ismerősömmel találkoztam, aki ismeri a Szabad Egyetem nevű Facebook oldal kezelőit. Megbeszéltük, hogy a képeket, amiket csinálok róluk és a csoportról, felhasználhatják az oldalt kezelő tagok a személyes profiljukon, illetve a Szabad Egyetem Facebook oldalán (így is lett). Véget ért a demonstráció, elküldtem nekik a képet, amit szépen megköszöntek.

Ezután már nem foglalkoztam a képekkel (bár természetesen lementve tárolom ezeket a gépemen és a cloud tárhelyemen is), de jólesett viszonlátni egyiket-másikat a Facebookon, több száz like-kal elismerve.

Igen ám, de ekkor jött az origo.hu, amely mindenféle kérés vagy egyeztetés nélkül szintén letöltötte a képemet és nyílt uszításra használta fel azt.

kep.jpg

Az említett kép és a bizonyító erővel bíró úgynevezett metadata.

Fotó: Dián Ákos

 

Észre sem vettem volna, hogy használják a képemet, de a Mérce egyik cikke belinkelte a felháborító írást, amibe úgy rakták bele a képemet, hogy semmi szerzői jogi megkeresés, se az e-mail címemen, se közösségi oldalaimon nem volt. Pedig fel volt tüntetve a szerzői jog forrása: Photo: Ákos Dián”, vagy “Credit: Ákos Dián”. Ezt egyébként a korrekt felhasználók, akik részéről ki volt/van posztolva fel is tüntették (főleg CEU-s diákokról beszélünk, ezért volt/van angolul posztolva)

Az origo.hu szerkesztőségében azonban ismeretlen fogalom a korrektség. Ők képesek voltak erre:

lopas.jpg

Aki szemfüles, észreveszi, hogy forrásként az origo van megjelölve, pedig a „cikkből” is kiderül, hogy a Facebookról lett letöltve a kép. Nos, ez minimum felháborító, az meg pláne, hogy mit írnak benne. Abból vezetik le, hogy a képen látható fiatalember egy felbujtó „liberál-anarchista” (az enyhén szólva is zavaros szóösszetétel értelmezésével már nem bajmolódtak), hogy a teljesen békés tüntetésen fog egy molinót. Ennyi már pont elég az origo fékezhetetlen agyvelejű fidesznyikjeinek, hogy kikövetkeztessék: az illető tönkre akarja tenni hazánkat, és milyen jó, hogy a rend éber őrei testi és lelki épségüket nem kockáztatva könnygázfelhők között berabosították ezt a Soros által pénzelt, külföldi „ügynököt”.

Ja, és ne feledjük, hogy sorra jelennek meg a történetek azokról, akik nem is tüntetők, csak arra jártak és így tartóztatták le őket, hogy aztán a családjuk több mint egy napig semmit ne tudjon arról, hol is vannak. Szürreális, ugye? Mint ahogy az is, hogy honnan a kozmikus háttérsugárzásból tudhatná azt az origo, hogy a kiket tartóztattak le, és hogy jogos volt-e mindez? Mert ez az irományból nem derül ki.

Ami pedig a képeimet illeti: akadjon minden ellopott pixel a szerverük torkán. Költsék az így megspórolt pénzt patikára. Mert azt eddig is tudtuk, hogy ellopják az országot, ellopják a jövőnket, de hogy

tisztességes emberek becsületét is lopott képpel próbálják meg besározni, az már mindennek a legalja. Tudja meg mindenki: ezek még az aprót is kiszedik a zsebünkből. Ez nem origo. Ez a tolvajok célkeresztje.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MAXVAL bircaman közíró · http://bircahang.org 2018.12.16. 09:10:54

Kéred a forrásmegjelolést, s kész.

A ballib szöveged meg szart se ér.

Éhesló 2018.12.16. 09:30:24

Aki a mocskát a pofakönyvre tolja, ne panaszkodjon ha cukorhegy, vagy barki más lopja.

Stili 2018.12.16. 15:26:56

Bégetést hallani! Azt akarják bégetni, hogy ha ők lopnak az nem lopás. A törvények csak a csúnya ellenzékiekre vonatkoznak, rájuk nem, meg amúgy is Soros.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.16. 18:11:14

Én a helyedben beperelném az origo-t. Több ezer forintot is megítélhetnek egy ilyen lopásért

madafakaa123 2018.12.16. 18:15:11

jajaj, ez bizony igazi szellemi tulajdon, hatalmas kár érhetett :( kenyér lesz holnapra? esetleg támogatást nem kérsz?

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.16. 18:17:55

Mondjuk egy fészre feltöltött kép alkotóját (ha ott helyben a feltöltő nem jelzi) kb lehetetlen megtalálni, a tineye nem ad találatot a képre, a face feltöltéskor az exifet eltünteti.

Szóval ha tényleg úgy érzed, hogy sérültek a szerzői jogaid akkor ne blogot irj hanem keresd meg az origo-t és egyezetek meg de mivel láthatóan nem ezt tetted igy leginkább köszönd meg, hogy elbaszták a képaláírást így tudtál egy jó fröcsögős poszttal indexcimlapra jutni, elég nyilvánvalóan ez a neked tetsző végkifejlet.

Fikalnyik Eugén 2018.12.16. 18:35:56

Ha a vezérnek lehet, a kissegnyaló is megteheti.
Moslék tolvajok.

Orbán veje 2018.12.16. 18:52:54

@maxval balcán bircaman: Haver! Te meg mi a kurva anyádért nem takarodsz az origóra te szarházi orbánbérenc.

bpbp78 2018.12.16. 19:06:41

@Orbán veje: azért nem megy, mert ott nem lehet szinte sose kommentelni...nehogy valami nekik nem tetsző jelenjen meg az oldalaikon...ezért járnak ide és hirdetik a szolgalelkűségüket...

BitPork 2018.12.16. 19:32:01

Perelj! Még talán kénytelenek lesznek fizetni és nyilvánosan bocsánatot is kérni. A birka meg csak bégessen.

nemecsekerno_007 2018.12.16. 19:39:13

Ne szívd magad, lopni is csak olyantól lopnak aki jó. :)

arabok balrol 2018.12.16. 19:50:37

A Faszbukra feltoltott kep szabadon letoltheto, semmi jogod hozza.

Szivesen

John Brennan 2018.12.16. 19:59:18

Szófosásban szenved a szerző.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.16. 20:22:42

@arabok balrol: persze szabadon letölthető (enélkül nem igazán lehetne megnézni se) de a faszbuk nem egy ingyenes stockfotogyüjtemény nmilliárd ingyenes szabad felhasználású képpel, még ha te azt is gondolod...

bpbp78 2018.12.16. 20:36:33

@arabok balrol: jah, a szabadon letölthető, az nem azt jelenti, hogy kérdezés nélkül fel is használható...de legalább forrásmegjelölés lenne...mármint a jó forrásmegjelölés...de ezeknél ez teljesen ismeretlen dolog...

Amúgy meg "kénytelenek" lopni, mert maguktól semmire sem képesek...ezt láthatjuk újra és újra és újra...Ezeknek is meg kéne kapargatni a diploma munkáikat...lehet, hogy a copy/paste ment ott is...

arabok balrol 2018.12.16. 20:41:01

@bpbp78: A forrasmegjeloles nem tudom kell-e, ha szabadon letoltheto az anyag, szerintem nem

John Brennan 2018.12.16. 20:49:01

@bpbp78: nem jogászkodásról van szó, hanem hogy hisztizhessen egyet a blogger

bpbp78 2018.12.16. 20:49:54

@arabok balrol: ha nem kell, akkor mit keres ott a forrás, mint origo...főleg, hogy egy ordas hazugság...szerintem egy hiteles cikk ismérve a forrás...minden átvett anyaghoz, még a képekhez is...DE mint írtam ez csak a hiteles cikkekre vonatkozik...az Origo-n egy ideje ilyen nem sok van...

arabok balrol 2018.12.16. 20:57:44

@bpbp78: "szerintem egy hiteles cikk ismérve a forrás" Ebben egyetertek. Az Origo egy foshalom, de hasznos idiotak.

ElitLila 2018.12.16. 21:48:51

@arabok balrol: Kár, hogy a nagyarcú "szivesen" befejezés elől hiányzik a tudás, így csak a nagy arc marad a hülyeség terjesztése mögött.

Bármilyen képet vagy fotót véd a szerzői jog, teljesen függetlenül attól, hogy a szerző hova tölti fel, csak neki (vagy a megbízott jogkezelőnek) van joga megszabni, hogy hol jelenik meg. A forrás meghamisítása külön súlyosbító tényező.

Azaz az Origó lopott. Hazugság mellé náluk belefér.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 22:25:16

Egész biztos a posztoló, hogy nem állt mellette másik 15 ujságíró meg fotós, aki pontosan ugyanezt a képet lőtte?

Dián Ákos 2018.12.16. 22:33:21

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Pixel pontos az eggyezés, és a szerkesztési stílusomat bármikor felismerem...

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.12.16. 22:33:37

Tovabbkuldtem az Origonak a posztot, hogy pereljen be, mert elloptad a kepuket.

Borondot jol pakoljatok be lippsik 2018.12.16. 22:34:13

@Dián Ákos: Tovabbkuldtem az Origonak, azt uzenik beperelnek mert elloptad a kepet.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 22:35:38

@Dián Ákos: Ok. Akkor meg miért nem örülsz, hogy jó képet csináltál, és nagyobb felületen jelent meg? Nem az a csávó van rajta, akit írtak?

BaGabi 2018.12.16. 22:36:30

@maxval balcán bircaman: Beugatsz, birkageci? A te pofád vam leszarva, köcsög fideszbuzi!

Bobby Newmark 2018.12.16. 22:41:28

@arabok balrol: Kérlek csinálj sok ilyet, szopd be az összes pert.

Bobby Newmark 2018.12.16. 22:42:58

Poszter, komolyan, perelj! A bíróságok még nincsenek a Fideszes fasszopók zsebében, azért kellet most létrehozniuk a koncepciós perekre szakosodó fideszes bíróságokat.
Valószínűleg meg fogod nyerni.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.16. 22:58:04

@Bobby Newmark: És ez úgy mekkora értékű per lenne?
Nincsenek a bíróságok eléggé lefoglalva ahhoz, hogy ilyen marhaságok is terheljék őket?

registerz 2018.12.17. 06:39:16

A képed elvesztette a veled kapcsolatos magántulajdonjellegű funkcióját.

registerz 2018.12.17. 06:46:54

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Ha nem voltak pontosan egy helyen, pontosan egy időben, lehetetlen ugyanolyan képet lőni, hiszen más szögből készül a kép (más helyen), más esemény van a képen (más időben). Az egy időben feltétel “viszonylag könnyen” megvalósítható, az egy helyen is, de a kettőt egyszerre létrehozni gyakorlatilag lehetetlen.

zord íjász · https://zordidok.blog.hu 2018.12.17. 07:49:40

Normális, intelligens, európai/civilizált emberek -már csak önérdekből is, elkerülve a jogkövetkezményeket- pontos forrásmegjelöléssel használnak fel az internetről szedett tartalmakat. Nem mindenki tartozik bele a normális, intelligens, európai/civilizált emberek csoportjába. Üdv a Földön, üdv Magyarországon.

A Szabad Egyetem facebook csoport egy Nyílt facebook csoport: a facebook adatfelhasználási és adatkezelési elvei szélsőségesen szabadok és elszabadultak a facebookra feltöltött tartalmak (fotók, szövegek, videók, felhasználói adatok) tekintetében/kezelésében, de különösen így van ez a nyílt, bárki által hozzáférhető tartalmak esetében, ezért egy nyílt fb oldalra feltöltött képeket bárki szabadon felhasználhatja, megoszthatja, továbbíthatja, stb. Még egy zárt fb csoport belső tartalmai sincsenek védve attól, hogy valaki onnan kiszivárogtasson a külvilág felé bármit, csak ott ez másféle következményekkel járhat, amennyiben leleplezik a szivárogtatót.

Az origonak nem kell a beleegyezésedet kérni ahhoz, hogy a nyílt csoportba feltöltött képeidet szabadon felhasználhassa: te magad döntöttél így, te magad mondtál le arról a jogodról, hogy felügyelhesd a fotóid további életét. Valójában már azzal felszámoltad a személyes integritásodat, hogy készítettél egy facebook profilt. Aki olvasta az erre vonatkozó fb irányelveket, vagy ismeri a facebook sorozatos világbotrányait a felhasználókat ért adatkezelésekről, az tudja, hogy ez mit jelent.

A szerzői jog azonban így is véd téged, -még akkor is ha nem készítettél egy külön engedélyezésre vonatkozó licenc előírást a szellemi tulajdonodra, bár a facebookon ez is roppant korlátozott védelmet jelentene csak, egy rakat kibúvóval- így az egyetlen lehetőséged, hogy határozottan felszólítod az origo szerkesztőségét a képaláírás helyesbítésére és a forrás pontos megnevezésére. Amennyiben ezt nem teszik meg, és nem úgy, ahogy azt te kéred, akkor kedved szerint változtathatsz az álláspontodon az események további folyásának irányát tekintve, mert onnantól neked áll a zászló, kérd a jogi képviselőd tanácsát.

Ha azt hiszed, hogy a mókásnak szánt "akadjon a torkukon a pixel" bejegyzéseddel meghatottad őket, akkor megérdemled a sorsodat.

Minden ballib bérretteg 2018.12.17. 09:24:24

A Soros csürhét nagyon helyesen lebuktatták !

Zavar mi ?

Nem baj, köpünk rátok tetvek !

Európai téridő 2018.12.17. 09:41:24

@maxval balcán bircaman:
Azért ez a fénykép mégsem Michelangelo Dávid-szobra. Dián úr arca kissé túl nagy.

Megoldó 2018.12.17. 11:09:11

A fidesz és a fideszesek olyan mint a rákos daganat, nincsenek tekintettel még arra sem hogy a gazdaszervezetüket (társadalom) is tönkreteszik.
Szerintem a műtét lenne a megfelelő megoldás...
A daganatot és környékét is ki kéne metszeni a társadalom szövetéből, különben újra és újra felbukkannak a legváratlanabb helyeken, pl. itt...

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.17. 11:45:13

@arabok balrol: értsd már meg te nagyonhülye, hogy a "szabadon letölthető" és a "szabadon felhasználható" az két külön dolog.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.17. 11:48:12

@zord íjász: " egy nyílt fb oldalra feltöltött képeket bárki szabadon felhasználhatja"

Ezt a baromságot azért ne terjeszd :)

zord íjász · https://zordidok.blog.hu 2018.12.17. 12:02:33

@Viszlát és kösz a halakat: Rád bízom, hogy minek nézel utána. Te pedig bízd rám, hogy én mit terjesztek. Egyelőre még nem tartunk ott, hogy te szabd meg nekem, hogy én mit írok le. Csá.

Unerwünschter Gast 2018.12.17. 12:52:37

@zord íjász: "Az origonak nem kell a beleegyezésedet kérni ahhoz, hogy a nyílt csoportba feltöltött képeidet szabadon felhasználhassa: "

Azért nem ártana ennek a jogtárban is utánanézni.

Én a konkrét ügytől függetlenül óvnék mindenkit attól, hogy az internetről letöltött képeket használjon fel, főként ha az üzlethez kapcsolódik.

Muad\\\'Dib 2018.12.17. 13:09:10

@Viszlát és kösz a halakat:
@Unerwünschter Gast:
@zord íjász:
Ezt mondja a fb:
"...Ha a Nyilvános beállítás használatával tartalmat vagy információt tesz közzé, azzal bárkit – beleértve a Facebookra be nem jelentkezett embereket is – képessé tesz arra, hogy hozzáférjenek az adott információhoz és azt felhasználják, valamint Önhöz társítsák..." facebook.com

Muad\\\'Dib 2018.12.17. 13:28:33

@Muad\\\'Dib:
Sőt, lehet azóta ez is megváltozott ahogy nézem.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.17. 14:04:42

@zord íjász: Jó, akkor terjessz hülyeséget, igazad van mindenkinek joga van tévedést terjeszteni.

@Muad\\\'Dib: a fb aszf nem irja felül a szerzőijogi törvényt

zord íjász · https://zordidok.blog.hu 2018.12.17. 14:50:43

@Unerwünschter Gast: Én pontosan tudom, hogy mit beszélek, mert részletesen elolvastam a facebook felhasználási/adatkezelési feltételeket, én ugyanis bloggerként élek ilyen eszközökkel, ahogy naponta élnek vele az internetes portálok/online tartalmakat megosztó hírszerkesztők is, tízezerszámra percenként. Ezeket a szabályokat és irányelveket mindenki elfogadja, aki facebook profilt hoz létre. Egy szóval sem melegedtem bele abba témába, hogy a felhasználás milyen formában, milyen kötelmekkel valósulhat meg, és milyen helyi jogszabályok mentén történhet, mert

ad 1. eszembe sincs bemásolni ide a fb. teljes szövegét a vonatkozó témában
ad 2. nem folytatok ingyen tanácsadói tevékenységet, s nem fogom megspórolni senkinek az időt, energiát, utánajárást, amit én ebbe belefektettem. De nagyon egyszerűen:

Megvan annak a módja, hogy hogyan használhatod fel a feltöltött tartalmakat: az adott irányelvek betartása mellett a facebook ezt maga mondja ki és deklarálja, és minden felhasználó elfogadja,(adatvédelem, személyes adatok védelme, forrás megnevezése stb. van ebből kb három tucat + a helyi jogszabályok és törvények, beleérteve a szólás-és információszabadság, közérdekű adatokra vagy éppen az üzleti adatokra vonatkozó kötelmeket és előírásokat) a facebookra feltöltött tartalom szabadon terjeszthető, megosztható stb, és mindaddig míg az adott tartalom nem kerül megváltoztatásra/meghamisításra/üzleti célú felhasználásra stb. a forrásanyagot közlő oldal anyagainak felhasználására vonatkozó kikötések is betartásra kerülnek, és a forrás hitelesen megnevezésre kerül, szabadon felhasználható. (azon tartalmaknál, amelyek szabadon hozzáférhetőek, hiszen minden egyes felhasználó beállíthatja még a nyílt fb oldalak tartmainál is, hogy az adott video/fotó vagy szöveges tartalom úgy kerül feltöltésre, hogy az máshová nem ágyazható be, legfeljebb link formájában, vagy képernyőfotóként, de már ez utóbbi esetben is egy sor jogi következménnyel számolhat az, aki lefotózza, ha nem ismeri a vonatkozó kikötéseket. A zárt fb. pldalak esetében ebből semmit sem élehet büntetlenül megvalósítani: azért zárt.)

Ennyit erről. Én a bloggertársnak üzentem az előző kommentemben: kőkeményen bevasalhatja a nevezett fideszes szennymédián, hogy javítsák ki a forrást/nevezzék meg a forrást, de -hacsak előzőleg ebben nem volt kikötés- amiatt már nem pampoghat, hogy ezt a fotót az origo lenyúlta és felhasználta. De, egy apró segítség, zárásként: akár utólag is elérhetetlenné teheti a fotót, és akkor az origo cikkében a fotót egy kérdőjel váltja majd fel.

Üdv.

atrush 2018.12.17. 14:51:57

@Éhesló: Az idevonatkozo jogszabalynak errol mas a velemenye. De hat kicsire (torvenyre) a fityeszesek eddig sem igen adtak.

Látens Inszinuáció 2018.12.17. 15:10:07

@zord íjász:

"akár utólag is elérhetetlenné teheti a fotót, és akkor az origo cikkében a fotót egy kérdőjel váltja majd fel."

És ezt hogy?
Mert mondjuk lementem a képet a NAS szerveremre, és onnan töltöm fel a honlapra, azaz nem a Facebook oldalról. Tehát, ahhoz, hogy kérdőjel legyen a honlapon a kép helyén, le kellene törölni a képet az én szerveremről.

Taníts ó mester!

zord íjász · https://zordidok.blog.hu 2018.12.17. 15:13:53

@Látens Inszinuáció: Nem, nem foglak megtanítani. Elhinned sem kell.

Éhesló 2018.12.17. 16:21:20

@atrush: milyen jogszabály vonatkozik a pofakönyvben megosztott képekre?
Mesélj!

Gyorgy Nagy 2018.12.17. 16:24:58

Egyre szarab az Index komentelés ügyében Letilt nem komentelhet.Mi ez cenzura.

Punxsutawney Mormota 2018.12.17. 17:49:00

@maxval balcán bircaman: Ennyivel elintézed, Makszim Makszimovics nemzethy kommunista?

Punxsutawney Mormota 2018.12.17. 17:51:29

@Viszlát és kösz a halakat: Jajajaaaa, de ha nemzehty oldalról lopott volna valaki, aki guvvadt szemmel üvöltve követelelnéd, hogy koncolják fel a rohadékot :D :D :D

Punxsutawney Mormota 2018.12.17. 17:52:30

@Éhesló: A szerzői jogi törvény. Figyu, maradj meg inkább az asszonyverésnél, meg a náciskodásnál. Abban legalább hiteles vagy, szarevő habonypincsi.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.17. 19:19:15

@Éhesló: ugyanaz mint az összes többi képre, nincs külön fészbukrafeltöltöttképtörvény

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99900076.TV

Éhesló 2018.12.17. 19:23:52

@Viszlát és kösz a halakat: ez a pofakönyvre tolt fotó nem tartozik a törvény hatálya alá.
Ahogy a kommented sem.

Éhesló 2018.12.17. 19:25:36

@Punxsutawney Mormota: összekeversz az anyádat és téged is nyomorékká verő ávós apáddal.
Nagy hiba.

Punxsutawney Mormota 2018.12.17. 19:26:25

@Éhesló: Akkor az asszonyverés ellen nem is tiltakozol? Kösz, habonypincsi!

Punxsutawney Mormota 2018.12.17. 19:29:09

@Éhesló: Túl kevés és túl későn, nácikám :D Sokára válaszoltáll... Idegbe jöttél, és püfölted az asszonyt meg a kutyát? :D Szegény, szegény ideggyenge barátom... Kérdezd meg a vezéret, pincsikutyám, őt hol foltozták össze, aztán kérd meg hozzád hasonló takonygernchúros éhbértrollokat, hogy dobjanak össze egy grazi gyógykezelésre valót :D :D :D

Punxsutawney Mormota 2018.12.17. 19:30:28

@Éhesló: Egyébként pöcegödörszerű intellektusodat híven képezi le az írásképed. Ha majd megunod az asszony verését ülj vissza a kisegítőbe! ;-)

Éhesló 2018.12.17. 20:22:07

@Punxsutawney Mormota: ne nácizz ávosfattyú!
Folyamatosan összekeversz az anyádat és téged is nyomorékká verő ávós apáddal.
Nagy hiba.

John Brennan 2018.12.17. 20:31:58

@Éhesló: majd valamilyen ensz szervezet vagy velencei bizottság vagy strassburgi geciláda igazat ad neki, csak az a lényeg, hogy szerepeljen a hírekben, mint feljelentő

Punxsutawney Mormota 2018.12.17. 20:32:07

@Éhesló: Vállald fel, hogy egy antiszemita náci vagy, milliószor zsidóztál már... Igaz, elég töketlenül csináltad azt is, de mit várjunk egy olyan moszatgondolkodású amőbától, aki veri a nejét, a gyerekeit, a kutyáját? Dugd vissza a fejed a gazdád szaros seggébe, mert ott legalább otthonra lelsz, ganajtúró.
Egyébként most gratulálok, hogy egyetlen mondatban négy kapitális hibát sikerült vétened, narancs kommisszár elvtárs.... Végül is, semmi baj nincs ezzel, a génjeidben hordod a gerinctelenséget... A nagyapád lapátolta a zsidókat és küldte őket nyugatra, majd egy hónappal később már a magyarokat jelentgetett fel, és vagonírozott málenkij robotra. Biztos büszke lehet rád. A pufajka és a munkásőr nadrágszíj kötelez, nem? Persze, azzal ütöd a családot :D :D :D

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.17. 20:53:34

@Éhesló: ha valamihez sikhülye vagy miért szólsz bele? Komolyan kérdezem.

"szerintem jelentsétek fel őket"

miért tenném?

"A te Facebook-fiókodat nem érintette ez a probléma, és az általad használt alkalmazásoknak nem volt hozzáférésük a többi fényképedhez."

Mindemellett a posztban nem arról van szó, hogy valaki letöltött egy képet (ezt minden böngésző megteszi amikor megnéz egy weboldalt különben nem látnád) hanem arról, hogy a képet a szerző engedélye nélkül üzletszerüen felhasználtak az engedélye nélkül, hamis forrásmegjelöléssel. Ez igy jogsértés és kész. Akkor is az lenne ha orbán személyesen csinálná.

Éhesló 2018.12.17. 21:35:30

@Punxsutawney Mormota: nácizni a magadfajta ávosfattyak rossz szokása.
Volt itt már a beteg fajtád szerint náci hóbagoly, kónya, zétényi, csurka, torgyán, gaudi, hegedűs, morvai, lovas, vonacicus és a ma veletek nyomuló komplett jobbik...
Bocsi ha valakit kihagytam.
Előkelő társaság és a nemzetközi mezőnyt nem is említettem.
Tehát a magadfajták bárhol nácit orrontó ébersége manapság nem érdekel már senkit.
Rajtatok kívül.
Engem végképp nem.

Leszarlak ávósfattyú a nácizásoddal együtt.

Éhesló 2018.12.17. 21:42:22

@Viszlát és kösz a halakat: a képet a vád szerint a pofakönyvről másolták.
Onnan barki lophat tetszése szerint, barmit, amint arra már volt párszázmillió példa.
Szerintem az a síkhülye aki oda bármit feltölt, majd ajvékol, amikor azt cukorhegy eladja, vagy valamelyik haverja ellopja.
Az pedig még hülyébb, aki ezt mev is írja.

Nem mellesleg a pofakönyv törvények felett áll, ő árulja a felhasználói által feltöltött infókat, sőt, adatokat lop folyamatosan.
Leszarja ki mit kitől lop el.
Ebből él, megalakulása óta.

A szerzői jog fotóművészeti alkotásokat véd.
Ez nem az.
Ez egy halom szar.

Bobby Newmark 2018.12.17. 22:27:49

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Ja, hogy ez érv a törvénysértés mellett?

Kirabolhatlak, és nem jelentesz fel, hogy ne terheljük a bíróságokat?

szepi79 2018.12.17. 22:56:39

@Orbán veje: hagyjad már szegényt, nem is itthon él, külföldről kommentel.

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.18. 08:28:25

@Éhesló: Komolyan nem értem ha valamihez sík hülye vagy minek szólsz bele. Kruger és Dunning üdvözletét küldi.

Éhesló 2018.12.18. 09:23:48

@Viszlát és kösz a halakat: a képet a vád szerint a pofakönyvről másolták.
Onnan barki lophat tetszése szerint, barmit, amint arra már volt párszázmillió példa.
Szerintem az a síkhülye aki oda bármit feltölt, majd ajvékol, amikor azt cukorhegy eladja, vagy valamelyik haverja ellopja.
Az pedig még hülyébb, aki ezt mev is írja.

Nem mellesleg a pofakönyv törvények felett áll, ő árulja a felhasználói által feltöltött infókat, sőt, adatokat lop folyamatosan.
Leszarja ki mit kitől lop el.
Ebből él, megalakulása óta.

A szerzői jog fotóművészeti alkotásokat véd.
Ez nem az.
Ez egy halom szar.

Nem ismerem a két urat.
Te sem.
De miért hazudsz?

Éhesló 2018.12.22. 17:17:11

@Viszlát és kösz a halakat: 888.hu/article-washington-nekimegy-a-facebooknak-az-adatkezelesi-botranyok-miatt

"Beperelte a Facebookot szerdán Washington DC főügyésze, Karl Racine, miután a Facebook lehetővé tette a Cambridge Analytica cégnek, hogy szabadon hozzáférhessen az amerikai fővárosban lakó felhasználók adataihoz.

Ez egyébként az első eset, hogy az adatkezelési botránnyal kapcsolatosan a techóriásnak jogi következményekkel kell szembenéznie.

Mint ismert, a londoni székhelyű tanácsadó cég 87 millió Facebook-felhasználó adataihoz fért hozzá jogtalanul azzal a céllal, hogy ezen adatmennyiség felhasználásával képet alkosson a választók politikai beállítottságáról, majd személyre szabott üzenetekkel próbálja befolyásolni őket például a Brexit-kampány idején és az amerikai elnökválasztáskor. ..."